Опрацьовуючи в школі розділи “Фонетика” , “Склад слова” та інші , учні знайомляться з нормами правильної вимови звуків , звукосполучень, слів. Щоб учні здобули навички правильної вимови , вони мають не тільки чути зразкове слово вчителя , постійно відчувати його допомогу в усуненні припущених орфоепічних помилок, але часом і виконувати спеціальні вправи. Особливого значення набуває в школі робота над змістом слова, його семантичними відтінками, стилістичними властивостями не тільки на матеріалі літературного читання або інших шкільних предметів, але й на теоретичному , ілюстративному , текстуальному матеріалі підручника з мови та прикладів для лексико – граматичних вправ. Важливе значення для піднесення культури мови має самостійна робота учнів над різноманітними творами , що відображають працю в майстернях і шкільних кабінетах , виконання виробничих завдань, спостереження під час екскурсій на завод, на фабрику, у музей, на природу , явища життя, власний досвід молодих людей, відвідування театрів , виставок,; цінними також треба визнати й такі форми вправ , як дописи й статті , що публікуються в соціальних мережах, складання ділових паперів ( електронних листа, заяви, протоколу, автобіографії тощо) , описи виробничих процесів.
Рубрика педагога. Розділи “Фонетика”, “Склад слова”
- Автор запису:roenko
- Запис опубліковано:06/02/2025
- Категорія запису:Uncategorized
- Коментарі запису:0 коментарів