Після того як вступники отримають рекомендацію до зарахування в заклад вищої освіти, кожному абітурієнту для того щоб стати студентом, необхідно підтвердити місце навчання.
Міністерство освіти і науки спільно з державним підприємством «Інфоресурс» розробили інструкцію, що мають зробити рекомендовані до зарахування на бюджет абітурієнти.
Виконання вимог до зарахування
В електронному кабінеті усі вступники мають підписати заяву за допомогою КЕП або Дія.Підпис.
Вступники, які перебувають на тимчасово окупованій території або за кордоном і не можуть отримати КЕП на ID-картку, можуть завантажити сканкопію власноруч підписаної заяви.
У закладі освіти під час виконання вимог до зарахування вступник також має підписати заяву онлайн за допомогою КЕП або Дія. Підпис в присутності членів приймальної комісії.
Накладання КЕП
У модулі «Подані заяви на вступ» вступник має виділити позначкою потрібну заяву зі статусом «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)» та натиснути «Підтвердити вибір місця здобуття освіти».
Водночас вступник має підтвердити, що він попереджений про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа (позначка встановлюється усіма вступниками, незалежно від статі).
Потім вступник має обрати пункт «Накласти кваліфікований електронний підпис» та натиснути кнопку «Накласти КЕП».
Для безпосереднього накладання КЕП вступник має обрати центр сертифікації, який видав йому ключ, завантажити файл ключа, зазначити пароль до нього та натиснути кнопку «Підписати».
Після цього необхідно оновити сторінку, щоб переконатися, що заява успішно підписана. Навпроти неї мають з’явитися дата і час підписання.
Завантаження сканкопії заяви
Вступники, у яких з об’єктивних причин відсутній КЕП, можуть підтвердити вибір місця навчання через завантаження сканкопії заяви.
Для того щоб завантажити сканкопію заяви, у модулі «Подані заяви на вступ» вступник має виділити позначкою потрібну заяву зі статусом «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)», натиснути «Друк електронної заяви», заповнити додаткові дані й натиснути «Так».
Роздрукувавши заяву, вступник має власноруч підписати її. Якщо немає можливості роздрукувати, вступник може написати таку ж заяву власноруч і підписати її.
Після цього треба повторно виділити позначкою потрібну заяву і натиснути «Підтвердити вибір місця здобуття освіти».
Також вступник має підтвердити, що він попереджений про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа (позначка встановлюється усіма вступниками, незалежно від статі).
Потім вступник має обрати пункт «Завантажити сканкопію власноруч підписаної заяви» та завантажити файл у форматі jpg, jpeg чи pdf розміром не більш як 2 МБ.
Після цього необхідно оновити сторінку, щоб переконатися, що заява успішно підписана. Навпроти неї мають з’явитися дата і час підписання.
Скасування підтвердження вибору
Для скасування підтвердження вибору треба виділити позначкою потрібну заяву та натиснути «Скасувати підтвердження вибору місця здобуття освіти (анулювати КЕП/видалити файл)».
Після цього вступник має ознайомитись з текстом попередження та натиснути «Підтвердити».
Важливо: скасувати вибір місця навчання вступник може тільки до моменту підтвердження закладом освіти виконання вимог до зарахування.
Дедлайни підтвердження місця навчання на бюджет
Кожна категорія вступників має свій дедлайн підтвердження місця навчання.
- 27 липня (12:00) – фаховий молодший бакалавр на базі 9-ти класів;
- 12 серпня (12:00) – фаховий молодший бакалавр на базі 11-ти класів та диплома кваліфікованого робітника;
- 8 серпня (18:00) – бакалавр, магістр медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямування;
- 26 серпня (18:00) – магістр на основі бакалавра (спеціаліста, магістра).
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?