Рубрика педагога. Методологічні та історичні аспекти математичної освіти

Методологія математики – це загальнотеоретичне тлумачення математичних законів і теорій , що характеризує загальний підхід до вивчення предмета математики. При цьому важливими є не лише ретроспективні інтерпретації математичних досягнень , але й пошук закономірностей , інваріантних характеристик у розвитку математики. На процес формування математичного мислення окрім складного переплетіння раціональних та інтуїтивних факторів , можуть суттєво впливати методологічні рефлексії та історичні екскурси . Обов”язковим має бути висвітлення основних напрямків методології математики , а саме напрямку історичного аналізу розвитку математики й напрямку логічного дослідження проблем обгрунтування математики . На процес формування математичного мислення , окрім складного переплетіння раціональних та інтуїтивних факторів можуть суттєво впливати методологічні рефлексії та історичні екскурси. Обов”язковим має бути висвітлення основних напрямків методології математики, а саме напрямку історичного аналізу розвитку математики й напрямку логічного дослідження проблем обгрунтування математики. Ч. Дарвін стверджував : “У людей , які засвоїли великі принципи математики одним органом почуттів більше , ніж у простих людей”.

Залишити відповідь