Заняття один на один – це чудова нагода пояснити навіщо ви робите те, що робите. Розкажіть студенту про свої цілі та про те, як завдання, які ви виконуєте, допомагає йому. Ви можете робити це, наприклад, коли даєте домашнє завдання або виправляєте помилки у speaking. Заохочуйте свого учня ставити запитання.
Навчання письма найважче інтегрувати в індивідуальні заняття. Так само, як і читання. Старші студенти часто вважають, що це марна трата часу, тому що вони могли б робити це вдома на самоті. Щоб уникнути цієї поширеної скарги, додайте вправи на редагування або граматичні вправи.
Використовуйте різноманітні техніки для надання зворотнього зв’язку. Це може бути як immediate feedback, коли учень говорить, так і “hot sheet” – де ви записуєте помилки і потім разом їх аналізуєте, або просто зберігаєте ці дані для наступного уроку. Робота над помилками вкрай необхідна, адже це чудова можливість внести суттєві покращення.
Що стосується письмових завдань, ви можете або переглянути завдання разом зі студентом і попросити його розпізнати помилки, або ж попросіть його надіслати вам завдання перед уроком, щоб ви могли перевірити його заздалегідь. Ви також можете взяти домашнє завдання і виправити його після уроку, а на наступному уроці обговорити помилки.
У багатьох випадках із дорослими студентами вам може знадобитися підтвердити свої знання англійської, щоб завоювати їх довіру. Оскільки ви будете займатися наодинці, у вашого студента буде більше можливостей перевірити ваші знання та методи викладання. Для того, що почуватися впевнено, не зашкодить самому скласти мовний іспит, як от IELTS, C1 Advanced чи C2 Proficiency, а також підтвердити свої знання методики іспитами TKT, DELTA Module 1 чи отримавши сертифікат CELTA.
Вмійте вчасно зупинитися. Заняття сам на сам можуть тривати дуже довго, особливо якщо у вас сформувалися близькі стосунки зі студентом. Втім ви повинні постійно оцінювати прогрес свого учня. Рано чи пізно настане момент, коли ви побачите, що заняття в групі є кращою опцією для вашого студента.Індивідуальні уроки англійської справді можуть бути навіть більш корисними для студентів і приємнішими для вчителів! За допомогою правильної стратегії ви зможете налагодити значущий зв’язок зі своїм студентом і допомогти йому стати впевненим користувачем англійської! А хіба не для цього ми працюємо?