Рубрика педагога. Англійська мова (продовження).Чим репетиторство з англійської відрізняється від звичайних занять ?

Коли ви як репетитор чи викладач потрапляєте в ситуацію ‘one-to-one teaching’, вашими студентами можуть стати:

діти та підлітки, яким потрібні додаткові уроки, щоб зміцнити свої навички англійської мови або ,щоб наздогнати рівень англійської мови своїх однокласників;
дорослі, які можуть брати приватні уроки після роботи;
фахівці різних галузей, яким необхідно вивчати англійську мову для роботи;
люди, які готуються до складання міжнародних іспитів на знання англійської, як-от TOEFL, IELTS чи кембриджські іспити;
студенти, які соромляться розмовляти англійською в групі тощо.
Одним із найпоширеніших варіантів навчання окремих студентів є онлайн-заняття, які не тільки дають вам свободу не залежати від місця розташування, але й можливість навчати багатьох учнів протягом дня. Ви можете працювати з онлайн-школами англійської мови чи бути онлайн-викладачем англійської мови для приватних студентів. Також ви можете пропонувати індивідуальні заняття через онлайн-маркетплейси, знаходити студентів за допомогою традиційної реклами або соціальних мереж, або ж через рекомендації.

Якщо вам більше до вподоби контакт з живими людьми, у вас є можливість стати позашкільним репетитором англійської мови для дітей і підлітків. Заняття можуть відбуватися у вас вдома або в мовних школах, або ж ви можете навчати дорослих у їхніх офісах чи у них вдома.

На перший погляд може здатися, що на індивідуальному занятті не потрібно думати про classroom management. Ви можете забути про студентів, які перебивають один одного, або про групу дітей, які одночасно створюють шумовий фон. На уроці з одним учнем ви можете створити продуктивне навчальне середовище, давати інструкції та легше вирішувати проблеми. Втім, варто подбати про організацію місця для навчання, де ви і ваш учень будете сидіти, як ви будете використовувати фізичні ресурси, тощо.
Вам доведеться ретельно адаптувати матеріали для кожного індивідуального заняття. І, можливо, навіть використовувати матеріали, які створив або знайшов ваш студент. Адаптуючи уроки, ви зможете налагодити кращі стосунки зі своїм учнем. Наприклад, ви можете зацікавити його чи її за допомогою відео, що пов’язані з його чи її інтересами та хобі, або грати в ігри, які, на вашу думку, сподобаються студенту.
Темп приватних уроків залежатиме від студента та його потреб, а не структури курсу чи від закладу. Існуватиме певна гнучкість щодо тривалості занять.
Часто викладачу не потрібно буде думати про іспит чи інше оцінювання.
На індивідуальних заняттях може відбутися відхід від динаміки, орієнтованої на вчителя, і в результаті учень також прийматиме рішення щодо занять.
Прийоми, які ми використовуємо у великій групі, завжди будуть змінюватися для індивідуального заняття. Наприклад, тривале прослуховування або читання текстів не буде найкращим використанням часу на таких уроках і потребуватиме адаптації. Далі буде…

Залишити відповідь