Міністерство освіти і науки України підготувало методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/25 навчальному році.
Рекомендації створено з метою практичного використання в роботі представниками місцевими органами управління у сфері освіти, керівниками, шкільними педагогами, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти дітьми з особливими освітніми потребами, працівниками інклюзивно-ресурсних центрів.
Рекомендації містять перелік пріоритетних напрямків роботи, вимоги до організації освітнього процесу, поради щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Також документ містить рекомендації щодо змісту освітньої діяльності, оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами тощо.