Міністерство освіти і науки спільно з Українським інститутом розвитку освіти розробили методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.
Метою розроблення документа є надання вчителям ефективного інструменту для оцінювання прогресу учнів з особливими освітніми потребами.
Очікується, що за допомогою рекомендації педагоги якісніше реагуватимуть на потреби учнів, відстежуватимуть зміни в освітньому процесі, упроваджуватимуть дієві адаптації та модифікації.
Рекомендації містять основні документи, що регулюють питання оцінювання, та визначають загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання осіб з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
Також документ визначає роль команди супроводу, педагогічного спостереження та практики підтримки й залучення батьків і роль оцінювання під час переходів між рівнями освіти.